Ilmatargad Käbid - Õueala, Vesi, Kliimamuutused
Ilmanädalal käisime igal hommikul akna all ilma vaatlemas ja täitsime ilmatabelit kleepides sinna ilma iseloomustavad pildikesed. Õppisime R. Päts luuletust "Sajab- sajab vihmake.” Lapsed matkisid õpetaja eeskujul liigutuste ja häälega vihmasadu ning tuule puhumist. Ilma vaadeldes matkisime ka erinevate ilmastikunähtuste helisid. Õppisime ilma iseloomustavaid sõnu nagu "päike-päikeseline," "tuul-tuuline," "vihm-vihmane," "soe," ja “külm.” Õppisime ka ilmastikunähtust "pilvitama". Lapsed said teada, et kui pilv tuleb kiiresti päikese ette ja liigub kiirelt ka edasi siis ilm pilvitab.
Kunstitundides valmis ühiskunstitöö “Vihmasabin.” Õpetaja pani paberile liimi ja seejärel said lapsed kleepida vatist pilvesid. Seejärel värvisime pilved vesivärvide ja švammpintslitega siniseks. lisasime tööle vihmapiisad kasutades selleks käsi ja näpuvärve. Esimene ühine kunstitöö kulges edukalt, lapsed nautisid koos tegutsemist ja värvide kasutamist. Riputasime töö seinale rühmaruumi kaunistamiseks.
Matemaatikatunnis õppisid Käbid vahet tegema mõistetel "suur" ja "väike" läbi õppemängu “Vihmapiiskade sorteerimine.” Õppemängus olid suured ja väikesed vihmapiisad mööda põrandat laiali sadanud ja Käbid pidid need üles korjama ja suuruse järgi karpidesse sorteerima. Karbid, kuhu vihmapiisk sisse tuli panna, olid samuti "suur" ja "väike."
Kommentaarid
Postita kommentaar