Käbide liiklusnädal
Liiklusnädala algul uurisime pildimaterjali abil erinevaid sõidukeid (auto, buss, laev, lennuk, jalgratas) ja nende liikumisviise. Arutasime, milleks neid sõidukeid vaja on. Iga laps sai valida ja põhjendada milline sõiduk või liikumisviis talle kõige meelepärasem on.
Õuesõppe liiklusmängu abil tutvusid lapsed sõnadega „valgusfoor,“ „sõidutee,“ „kõnnitee,“ „ülekäigurada“ ja värvused- „punane,“ “kollane,“ „roheline“ ning said selgeks kuidas valgusfoori abil ohutult liigelda.
Keeletundides vaatasime pildiraamatuid “Kõik pardale” ja “Autod meie teedel.” Lapsed täiendasid õpetaja juttu pildile osutamisega või paari lausungiga pildi kohta. Õpetaja näitas lastele erinevaid transpordivahendeid, lapsed nimetasid ja kirjeldasid neid moodustades õpetaja abil lauseid (nt suur valge lennuk lendab, punane auto sõidab teel.)
Matemaatikatundides panid lapsed kokku erineva raskusastmega liiklusteemalisi puslesid ja rühmitasid mänguautosid (ja -lennukeid) värvuse järgi, seejärel loendasime need üle.
Kommentaarid
Postita kommentaar